سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک مقاله را سئولایز کنیم؟

 برای محتوای سایت SEO به سادگی این نکات را دنبال کنید. در این بلاگ تصمیم گرفته ام تا آموزش های سئو را به طور کامل در اختیار همه کاربران قرار دهم.

  •  کلمات کلیدی صحیح را پیدا کنید. 
  • عنوانی جذاب بنویسید.
  •  داشتن یک عنوان جذاب باعث ایجاد ترافیک سایت شما به سایت خواهد شد و این موضوع تا حد زیادی در گسترش مدت زمان مشتری در سایت تأثیر می گذارد.
  •  برچسب های عنوان را کشف کنید.

 

یکی از مهمترین برچسب های html در SEO ، برچسب های عنوان است. هر صفحه از سایت شما باید عنوانی داشته باشد. این عنوان در سایت شما باید در برچسب h1 باشد. این یکی از مهمترین استانداردهای سئو در تولید محتوا است. شما نیز گوگل در حال کار روی آدرس اینترنتی خود هستید. روبات های Google ماده شما را به URL صفحه شما لیست می کنند. سعی کنید آدرس صفحه خود را با کلمه اصلی مشاهده خود وارد کنید. بهینه سازی وب محتوای ماده. بیشتر قسمت موجود در سایت به طور معمول ماده ادبی است. تهیه کتاب در صفحه و بی توجهی به آن یک ترکیب جدی است. کلمات کلیدی تماشا را به این بخش ها اضافه کنید. مناطقی از سایت وجود دارد که یک کار کلیدی در سایت به عهده می گیرد. ایده آل است که در این بخش ها از اصطکاک استفاده کنید. شامل تصویر و فیلم است. ایده آل است که از تصاویر مهم در هر مقاله استفاده کنید تا ایده ها به طور دقیق تری منتقل شده و جذابیت ماده را گسترش دهید. برای تصویر از محتوای تبادل یا alt استفاده کنید. برقراری ارتباط. اتصال به صفحات مرتبط در مقاله شما. این ایده آل برای اتصال به عبارتی است که حاوی اصطلاحات دست یافته است. به شرطی که از مقاله دیگری در سایت استفاده می کنید ، اتصال آن سایت به انتهای مقاله است. به سادگی مراقب باشید تا ارتباط را اغراق نکنید.