سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مفهومpbn چیست؟

 

احتمال PBN    از زمانی شروع شد که سرپرست وب سایت امیدوار بودند که از آنجا که پیدا کردن یک خانه خانگی خالی ، قابل استفاده ، نزدیک به سطح اتصال خانه باشد ، راه اندازی شود. شروع کار با وب سایتهای خاص در زمینه مدیریت های آزاد یک قدم اولیه قدرتمند با توجه به این واقعیت بود که این مقاصد در بیشتر قسمت ها دارای یک صفحه صفحه استثنایی بالا ، گزینه های بیشمار در دسترس بودند و بدیهی است که هزینه ساخت یک خانه خانگی بسیار کم بود. این استراتژی نیز به همین ترتیب بلافاصله دریافت شد ، که منجر به کاهش برآورد ژورنال های آنلاین برای Googleو تأثیر کمتری از مدل PBNمی شود. این بار ، علیرغم این ، شخصیت های مبتکرانه SEOها جای خود را نشان ندادند و رویکرد دیگری برای ساخت یک PBNیافتند که ایده همه جانبه را به شبکه خصوصی Backlinkمی دهد.

 

3 انگیزه اساسی برای داشتن PBN

 

به همین ترتیب ، تکنیک های اتصال بیرونی را در محور شناختن مکان های مهم و قانونی می دانیم و تلاش می کنیم تا با پرداخت آنها یا تمرینات خلاقانه ، به رابطها برسیم. در هر صورت ، این استراتژی ها چهار معایب اساسی دارند:

 

  • محلی که ما انتخاب می کنیم ممکن است از عملکرد آنها کاسته یا از ماده سایت ما اشغال کند.
  • مخالفان محلی اقدامات ما را نمایش می دهند و در هر مکانی که هستیم در دسترس هستند.
  • مناطقی با مضامین بی نتیجه و بی ربط می توانند با دارایی های برگشت دهنده ما به نیروهای پیوستند و تعداد و مجموعه ای از اتصالات برون مرزی را گسترش می دهند.
  • مقصد مهم و قابل توجه هزینه های قابل توجهی را برای تعبیه اتصال شما به دست می آورد.